استاد مهدی طائب

پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب

معرفی کتب استاد | مجموعه دو جلدی دشمن شدید

  • ۵۳۷

پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب:

📙📕 مجموعه دو جلدی #دشمن_شدید برگرفته از تحقیقات و دروس تاریخ حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب است که به همت محققان ارجمند در قالب شکل کنونی آماده شده است.

📙 فصل اول نخستین جلد این مجموعه با بررسی تاریخ انبیاء پیش از بنی‌اسرائیل آغاز می‌شود و بعد از آن به ترتیب تاریخ انبیای اولوالعزم تا پیامبر اسلام با رویکرد رصد جریان حق و باطل و دشمن‌شناسی به ویژه نقش یهودیت در انحرافات تاریخی بررسی گردیده و در نهایت نیز چگونگی رخنه جریان باطل با محوریت یهود در نهضت پیامبر اسلام (ص) بیان می‌شود.

📕جلد دوم نیز در فصل اول با مروری بر برخی مسائل یهود و تاریخ صدر اسلام از جمله موضوعاتی مانند یهود و شهرهای مهم اسلامی و همچنین تبارشناسی بنی‌امیه آغاز می‌شود. فصل دوم به اقدامات جبهه باطل، پس از رسول‌الله (ص) می‌پردازد و فصل سوم این جلد نیز به‌صورت متقابل به اقدامات جبهه حق در برابر جبهه باطل و منحرف شده‌ یهود و پیروانش اختصاص دارد.

🔻 در نگاه کلی مجموعه دوجلدی دشمن شدید به جریان‌شناسی حق و باطل پس از خلقت آدم (ع) تا زمان پیامبر اسلام (ص) و پس از آن در دوران اسلامی با تمرکز بر زمینه‌های نقش‌آفرینی یهود و جریان نفاق در به انحراف کشاندن جریان حق و همچنین چگونگی این اقدامات پرداخته است.


🔶 جهت ثبت سفارش و راهنمایی بیشتر با مدیر فروش موسسه در پیام رسان ایتا در ارتباط باشید.

🆔 https://eitaa.com/Admin_Chs

🌐 https://eitaa.com/ostad_taeb

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی