استاد مهدی طائب

پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب

برشی از یک کتاب | اهمیت قدس برای یهود

  • ۵۲۲

اگر پیامبر اسلام(ص) به قدس دست می‌یافت، یهود می‌بایست از حکومت جهانی چشم می‌پوشید، به همین دلیل خاکریز و سنگرهای یهودی، بنی قینقاع، بنی نضیر، بنی قریظه، خیبر و... در مدینه تا قدس ایجاد شد.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی استاد مهدی طائب؛ یهودیان از مدینه تا دیوار قدس را مانع گذاری کرده بودند، زیرا اگر پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) قدس را می‌گرفت سازمان یهود از رسیدن به آرزوی بزرگ خود که حاکمیت جهانی بود ناامید می‌شد و آتش این فتنه بزرگ که جهان را در خود می‌سوزاند خاموش می‌گشت.

قدس مرکز اصلی آن‌ها بود و در کتاب مقدس آن‌ها اهمیت ویژه‌ای داشت. یهود برای جهانی‌شدن باید سه مرحله را پشت سر می‌گذاشت؛ فتح قدس، فتح نیل تا فرات و نهایتاً فتح بقیه جهان.

نیل تا فرات در مباحث جغرافیای سیاسی و سوق الجیشی اهمیت فراوانی دارد. این منطقه که بخش اعظمی از خاورمیانه در آن قرار دارد قسمت عمده‌ای از انرژی دنیا را تامین می‌کند.

خاورمیانه شاهراه انرژی دنیاست، افزون بر آن این منطقه زادگاه تمدن‌های عظیمی چون اسلام مسیحیت و یهودیت بوده و از نظر فرهنگی نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. در طول تاریخ حتی زمانی که نفت هم نبود خاورمیانه محور سیاست بقیه دنیا بوده است.

عملیات انحرافی از اهداف اصلی نبرد است تمام حرکت‌ها در سطح سال اخیر برای این بوده است که دولت یهودی اسرائیل به وجود بیاید. نتیجه جنگ جهانی دوم پیدایش دولت اسرائیل بود.

ملت‌ها و دولت‌ها تازه از کمای کشتار عظیم جنگ جهانی درآمده و همه خسته و فرتوت بودند که یک بار دولت اسرائیل پدید آمد. جهان اسلام نیز دچار رکود بود. جنگ تا آفریقا پیش رفته بود و کشورهای عربی قدرت چندانی نداشتند. بلکه حکومت‌های دست‌نشانده بر آن حاکم بود.

گذر ارتش‌های غربی از ایران این کشور را نیز خسته کرده بود. باید حرکت‌های جهانی را بررسی کنیم تا ببینیم گره و مانع یهود از رسیدن به هدف اصلی چه بوده است.

این‌که بعضی هدف اصلی جنگ جهانی را فتح شوروی یا نابود هیتلر می‌دانند، گم کردن بحث اصلی است. آیا در زمان هیتلر، یهود و سیستم صهیونیست تصمیم داشتم به حاکمیت جهانی برسند یا درصدد اجرای مقدمات بودند؟

ترمز جهانی شدن صهیونیست کیست؟ آیا غیر از مسلمانان به ویژه شیعیان مانعی بر سر راه صهیونیست وجود دارد؟ آنان اقتضائات حرکت پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) را کاملا می‌شناختند و می‌دانستند ادامه دهندگان حرکت پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) یعنی ائمه(علیهم‌السلام) و شیعیان مانعی بر سر راه آنان هستند.

وجود شیعیان در خاورمیانه مشکلی است که باید با تدبیری قوی حل شود. کوچکترین اشتباه درباره نیل تا فرات موجب می‌شود یهودیان و صهیونیست‌ها همه چیز را از دست بدهند. جهانی‌شدن باید از قدس آغاز شود و راهی جز این ندارد، پس قدس برای یهود موضوعیت دارد و اگر آنان بر قدس مسلط شوند قفل دنیا گشوده خواهد شد.

اینان در پی حاکمیت شکل یافته هستند. پس از نابودی فرعونیان حضرت موسی(علیه‌السلام) می‌توانست به مصر بازگردد و حاکمیت آن‌ها را به دست گیرد، اما چنان نکرد چون امر خدا این بود که موحدان قدس را بگیرند.

یهودیان تنها بر محور نیل تا فرات تاکید می‌کند چرا که اگر نیل تا فرات را بگیرند همه جا را گرفتند. البته پس از ایجاد انحرافات اساسی در سازمان بنی اسرائیل دیگر یهودیان دنیا پرست حق تصرف قدس را نداشتند، بلکه مأموریت تصرف قدس از جانب خدا به موحدان داده شد.(1)

از همین روی حرکت‌های پیامبر اسلام(صلی‌الله‌علیه‌وآله) به سمت قدس بود. قدس منطقه کشاورزی خوبی بود اما این برای یهودیان مهم نبود. اهمیت سوق‌الجیشی قدس در این نکته نهفته بود که طبق اخبار منابع یهودی اگر پیامبر آخرالزمان سرزمینی را می‌گرفت یا در آن مستقر می‌شد، دیگر آن را از دست نمی‌داد.

بر این اساس اگر پیامبر اسلام(صلی‌الله‌علیه‌وآله) به قدس دست می‌یافت، یهود می‌بایست از حکومت جهانی چشم می‌پوشید، به همین دلیل خاکریز و سنگرهای یهودی، بنی قینقاع، بنی نضیر، بنی قریظه، خیبر و... در مدینه تا قدس ایجاد شد.

این استحکامات طی سالیان متمادی پدید آمده بود. استحکامات خیبر در کوه بود. در کوه خندق کندند و بالای خندق دیوار کشیدند و آن سوی دیوار قلعه ساختند. در حالی که اینان در مدینه دشمن نداشتند.

بنابراین آنان از پیش برای دفاع سنگین در مقابل پیامبر آخرالزمان برنامه‌ریزی کرده بودند. در جنگ با پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) نیز از همین قلعه‌ها نهایت استفاده را بردند. سپس در تبوک پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) معطل کردند تا در نتیجه این تلاش‌ها، پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) در آخرین نبرد خود در موته شکست خورد.

سپاه اسامه آخرین سپاهی بود که حضرت برای حرکت به سمت مرزهای روم و فلسطین کنونی تجهیز می‌کرد ولی با رحلت پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و کارشکنی افرادی که در تاریخ مشخصند، این سپاه از حرکت ایستاد و متاسفانه عملیات تاخیری یهود توانست پیامبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) را از رسیدن به قدس بازدارد.

انتهای پیام/

منبع: کتاب دشمن شدید، دفتر اول(جریان شناسی انحراف در تاریخ با محوریت یهود) حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، چاپ دوم، زمستان95، انتشارات شهید کاظمی، صص 242-245

پی نوشت؛

1 ر.ک: عهد عتیق، تثنیه، باب های 26 تا 30

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی